sobota, 14 lipca 2012

K a r m e l o w a

Przeprowadziłam się.
Tak na stałe.
Zamknęłam drzwi i od razu pobiegłam do nowych.

Więc oto jestem.
Karmelowa.

Edukacja: Niedoszła-może-jeszcze-przyszła studentka medycyny.
Praca: Pomocniczka zbłąkanych (głównie brytyjskich) dusz, które wypożyczyły samochód.
Życie: Umysł ścisły z zacięciem artystycznym.
Muzyka: Eksperymenty islandzkie mieszane z psychodelicznym electro i starymi odkurzanymi rockowymi kawałkami.
Lubię: kawę, soup.io, bieganie.
Emocje: niestabilna, nienadążająca za rzeczywistością nadinterpretująca, pokładająca nadzieję.

Tu mnie znajdziecie:

3 komentarze:

  1. więc witam na blogspocie. więc jeszcze czekasz na wyniki rekrutacji?
    ps. ładnie tu. podoba mi się klimat,jaki tworzysz.

    OdpowiedzUsuń
  2. Już wiem, że się dostałam ale ciiii...
    Jak skończę pracę 26.08, wszystko tu ruszy.
    Poopowiadam trochę o tym dlaczego musiałam uciekać z onetu
    Jak Twoja rekrutacja?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to gratuluję:) a gdzie będziesz studiować? ja farmacja:)

      oj. z onetu to ja uciekłam przez te usterki i ciągłe zawieszania.

      Usuń